Про мене


         Багрієнко Надія Василівна, 1958 року народження, маю вищу освіту. У 1984 році закінчила Київський державний університет ім. Т. Г. Шевченка і отримала спеціальність – вчитель української мови та літератури. Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 29 років, спеціаліст вищої категорії, старший учитель. Працюю в гімназії № 9 з 1988 року.  Досконально володію навчальним матеріалом, поурочні плани-конспекти уроків розгорнуті, відповідають сучасним вимогам стосовно оформлення і підготовки до уроків.  Використовую різноманітні форми і методи, враховую індивідуальні особливості учнів, здійснюю особистісно зорієнтований підхід, залучаю гімназистів до пошукової роботи, навчаю самостійно знаходити відповідь на поставлені в класі запитання,  самостійно працювати з книгою.
         Працює над проблемою «Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури», а тому постійно проводить творчі роботи, поетичні п’ятихвилинки, написання творів-мініатюр на певні теми, використовує метод «Сенкан», «Гронування», «Мікрофон», «Мозковий штурм» та ін.
         На уроках української мови і літератури вчителька застосовує як традиційні, так і новітні технології інтерактивного  навчання, серед яких робота в мікрогрупах, пошуково-дослідницька робота та ін.
         Значну увагу вчитель приділяє індивідуальній роботі з дітьми особливо з творчо обдарованими дітьми. Саме тому учениця 7 – Б класу Берлюта Даря стала переможцем шкільного  туру Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика.
Найцікавіші творчі роботи поповнюють «Проби пера» – збірник найкращих учнівських робіт. Це роботи Туркулець Орини, Кутюк Лоліти, Мусієнко Марії, Берлюти Дарї, Галушки Євгена, Сергєєва Владислава.
Надія Василівна володіє  сучасними методиками навчання та виховання учнів, уміло поєднує високу вимогливість з індивідуальним підходом, ефективно використовує на уроках наочні посібники, схеми, таблиці, постійно створює проблемні ситуації, що в значній мірі підвищують якість знань. Більшість її учнів мають достатній і високий рівень знань.
Вчителька в кожному учневі бачить особистість, її люблять батьки та учні, вона користується авторитетом серед колег.
Надія Василівна сприяє покращенню навчально-технічного забезпечення кабінету. Так як у своїй роботі вчителька використовує роздатковий матеріал, то нею створено індивідуальні картки для 5 – 8 класів за темами «Іменник», «Прикметник», «Дієслово», «Прислівник», «Службові частини мови». Окрім того, вчителем створено папку «Творчі завдання для розвитку творчих здібностей учнів, зібрано зразки народних, колискових та весільних пісень. У кабінеті є папка з ілюстраціями до творів,  що вивчаються в 5 – 9 класах, зібрано зразки науково пошукових робіт. Також є програмна та позакласна література, яку учні можуть використовувати при підготовці домашнього завдання.

Надія Василівна добросовісно виконує обов’язки, які на неї покладені. Вона виступає на засіданнях шкільного методичного об’єднання вчителів-філологів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар